Allmänt
Hållbarhet
Abonnemangsfrågor
Kom igång
- Vad händer med Lifeplan om jag går i pension / deltidspension?
- Vad krävs för att ha Lifeplan?
- Jag saknar en IPS i min översikt? Hur får jag in den?
- Hur återkallar jag den informationsfullmakt jag lämnat till er?
- Hur kontaktar jag Lifeplan?
- Jag har inte BankID eller mobilt BankID - hur ska jag logga in eller signera fullmakten?
Placeringsråd
- Hur ska jag agera med osäkerheten på börsen?
- Hur ser Lifeplan på placeringar i USA?
- Jag har fått en påminnelse om att jag inte är klar med rådet?
- Varför har mitt placeringsråd i premiepensionen högre snittavgift än den avgift jag hade tidigare?
- Varför rekommenderas inte AP7 Såfa?
- Hur justerar jag riskbenägenheten?